tisdag 26 januari 2010

Bilder

Nu har jag skaffat ett flickr-konto där jag kommer lägga upp lite bilder. Att jag valt flickr beror på att det är lätt att lägga uppbilder som jag skickar via mobilen vilket gör att jag kan lägga upp bilder direkt från möten mm.

Dessutom komemr andra bilder läggas upp där. Kanske från imorgon då jag ska på Berns.
Ja.... tyvärr missar jag AK-mötet imorgon men då jag blivit inbjuden till Spelgalan på Berns så måste jag tyvärr stå över AK-mötet.
Spelgalan är ett Unibetevenemang och Unibet har jag ett särskilt förhållande till. Jag har, förutom politik, spel och gambling som min stora hobby och har haft så i alla år och jag är även bekant med Anders Ström, Unibets grundare. Så imorgon går spelet före politiken.

Adressen till mina bilder är:
http://www.flickr.com/photos/mwede

Inga kommentarer: