söndag 9 augusti 2009

Sommarslut

Nu får det vara slut på sommaren. Värmen får dock stanna länge. Ser inte fram emot vintern och viljan att fly landet för varmare trakter för evigt växer sig allt starkare. Vi får väl se vad som händer framöver.

Politiken får gärna komma igång igen på allvar så något kul händer. Det roligaste i sommar var en skogstokig centerkvinna som skulle leva på garantipension i 2 veckor. Det var inte bara jag som insåg att hon gjort sitt i politiken och borde pensionera sig på heltid istället.

Jag kommer ändra lite i bloggen i höst. Är lite less på att bara skriva om politik och liknande Nu kommer jag allt mer skriva lite tankar om annat och även presentera mig på vissa sätt så de (alldeles för få) som läser får en bild av vem jag egentligen är (eller den bild jag vill visa upp iaf :) )


Jag har haft det bra i sommar iaf. Kommer väl skriva lite om det i bloggen senare.
Kan för övrigt garantera att jag kommer fortsätta vara irriterad på de som styr stan och landet och kommer skriva mer om det, både här och i form av insändare.

Inga kommentarer: