lördag 2 januari 2010

Intimmingel med justitieministern

Jag läser att Justitieministern Ask inte har tid att debattera med Bodström eller andra. Då kanske hon kunde strunta i någon av alla de kändisfester hon går på. Jag har sett henne flera gånger och oftast med livvakter från Säpo, bl.a. på klubben Rose i Stockholm när Make Up Store bjöd in till fest. Varför hon var bjuden vet jag inte men det var Petré Event som bjöd in då och de bjöd även in senast jag såg henne mingla så de har väl något ihop.

Jag har tidigare skrivit att jag älskar teater och jag hade den stora lyckan och förmånen att bli inbjuden på annandagens Galapremiär av den nyskrivna svenska farsen "Panik på klinik" som går på Intiman i Stockholm. Det kryllade av kändisar under minglet inför föreställningen, allt från dokusåpakändisar till komiker till riktiga A-kändisar och så då justitieministern.
Det var en fantastiskt rolig och trevlig föreställning där Johan Wahlström, känd från Parlamentet, briljerade.
Efter föreställningen var det efterfest på Golden Hits. En särskild avdelning var avstängd för oss VIP-gäster och det bjöds på massor av god mat, drinkar, mm mm. Enormt kul och återigen mängder av kändisar och så lilla jag :) Men ingen justitieminister, iaf inte vad jag såg och det var ju bra.

Föreställningen var bra och hela kvällen var fantstiskt rolig och det är sådana glädjestunder man behöver i livet, Kanske är det just vad Ask behöver också, det kan inte vara så kul att vara moderat precis.

Inga kommentarer: